понедельник, 19 августа 2013 г.

"Snork" - музика яка вбиває радіацію негативного настрою в наших душах


Що таке музика? Музика- це те що допомагає людям краще висловлювати свої емоції . Вона покращує настрій,коли він дуже поганий,вона заспокоює нерви і знімає напругу вона розблоковує наші психологічні комплекси і надає нам рішучості в наших діях.
А є музика яка "піднімає з колін"людей які зневірились в житті і надає впевненості в своїх силах. Так так я маю на увазі рок-музику . Є різні напрями в рок-музиці: Хард-рок рок-н-ролл панк-рок хеві-металл. Особисто мені коли я став захоплюватися такою музикою 13років назад будучи студентом припала до душі творчість таких груп як "Сектор Газа," "АРИЯ," "Rammstein," "Король и Шут," і ще багато іншого . І ось уже більше 10-ти років я слухаю рок. Зараз моїми улюбленими групами стали: The Doors, Led Zeppelin, Scorpions, Nirvana, та інші, але не забуваю й про ті гурти, які слухав на початку свого захоплення рок-музикою.
Отож коли я дізнався про концерт київського панк-рок- гурту Snork, який відбувся у нас в Решетилівці 28 квітня(пісні цього гурту я почув три роки назад зайшовши на сторінку своєї доброї знайомої в соціальній мережі "Вконтакте". Ці пісні мені припали до душі).Тож коли ця панк-рок банда записала альбом і представляла його на концерті в нашій славній Решетилівці в нашому місцевому нічному клубі "Махаон," я теж вирішив туди піти і потусуватися з усіма під хороший рок . Отже вечір рок-н-роллу удався на славу.

На початку, привітавшись з усіма, хто був присутній на концерті вокаліст-гітарист "снорків" Роджер Орлов сказав, що їх барабанщик Саша "Крабик" відсутній через поважну причину і на цьому концерті його замінить колишній барабанщик гурту "Фобія" Жека Нагорний, виконав сам кілька пісень акомпонуючи собі на гітарі. Серед них були такі як: "Простимся мы," "Дорога в рай".Я, чесно кажучи, заслухався. Потім поруч нього з"явився бас-гітарист гурту Snork Вася Борис, який, взявши в Роджера гітару, став акомпанувати йому і разом вони виконали лірично-філософську "Два по сто" До речі, мене приємно здивувало те, що після розпаду гурту "Фобія" Руслан Тумко став гітаристом гурту Снорк .
І ось, підключивши інструменти, на сцені з"явилися інші музиканти групи "Snork":Руслан Тумко (гітара), за барабанами вмостився колишній драммер "Фобії" Жека Нагорний І заново, привітавшись з усіма, музиканти розпочали концерт піснею, яка називалася "Хеллоуин"-вона була дуже заводною, і під неї танцювали і веселилися всі присутні. Потім була ритмічна пісня "Работа," про будівельника-трудоголіка, який працював на будівництві вночі, який весело відгукувався про свою роботу, але чомусь я подумав про те, скільки ж на наших будівництвах працює людей і вдень, і вночі, щоб прогодувати свої родини і більшість з них працює нелегально, але музика гурту Snork допомагає хоча б на мить забути про побутові проблеми і весело провести час, "поваляти дурня" в хорошому сенсі цього слова.В пісні "Водочка" виконаній в такому ж бадьоро-позитивному дусі розповідалося про те як впливає на людину алкоголь, коли його вживати без міри, і краще займатися грою на гітарі, чим пити горілку, міри не знаючи . Пісня "Букет"- розповідала про те, до чого може довести заняття вільним коханням, коли не користуватися "гумовим запобіжником". В пісні "Радиация," розповідалося про чорнобильську трагедію, про те до чого довела Україну і не тільки її, а й усю планету халатність радянської влади. Крім того мені дуже сподобалося як вели себе музиканти гурту на сцені, вони були готові всіх обійняти між музикантами і людьми присутніми в залі був настільки тісний контакт,що всім від цього ставало весело й невимовно легко й затишно на душі. Денис(справжнє ім"я вокаліста Роджера) вибачився перед усіма за свій трошки "присівший" голос, бо музиканти після концерту в місті Дніпропетровськ зразу вирушили до Решетилівки, мало спали й довго репетирували перед виходом на сцену клубу, а також він в черговий раз подякував Євгену Нагорному за те, що він допомагає їм відігравати концерт . Зал також подякував Жеці бурхливими оплесками . Далі була не менш позитивна пісня "Мопед" -герой якої тікав на мопеді від "чорно-білого життя" -яке "не дало йому ні щастя ні грошей". В цій пісні двоколісний моторний засіб пересування змальовується, як засіб боротьби з депресією і печаллю. Також була пісня "Ключи в рай,"-герой якої втративши назавжди свою кохану дуже сумує за нею. Пісня "Друзі"була про те, як добре проводити час із справжніми друзями ,і я згадав і про своїх студенських друзів, коли ми ділили разом і шматок хліба на всіх, а також радощі й печалі які були в нашому студентсько-гуртожитковому житті (декого вже й немає вживих) і друзів дитинства, з якими ми росли на одній вулиці і гралися в піску. Навіяла ця пісня мені дуже багато спогадів. Музиканти також зіграли пісню "Лесник" (кавер на відомий російський гурт"Король и Шут"), а також ще зіграли пісню "Попса"(теж кавер на творіння панк-рок-гуртів "Д.Д.Т.", "Король и Шут" і "Пілот"(ці гурти записували цю пісню разом і вийшло таке собі панковське тріо).Пісні "Попса" і "Радиация" виконувалися гуртом "Snork" "на біс". В кінці концерту музиканти щиро подякували глядачам за теплий прийом за те що прийшли на концерт . Сноркам дуже сподобалась решетилівська публіка. Ось така музика в цих київських хлопців:Сумна й весела філософська і романтична Після концерту мені вдалося взяти невеличке інтерв"ю в хлопців. Розмова проходила в невимушеній щирій добрій обстановці ми сиділи в затишній VIP-кімнаті . Я ввімкнув диктофон на своїй мобілці ....
І ось це інтерв"ю , яке я пропоную до Вашої уваги дорогі читачі.


Отже хлопці як виникла група ?


Роджер Орлов:Починалося з того, що я навчався в училищі і принципі перспектив на майбутнє в мене ніяких небуло. Просто умів трохи грати на гітарі(знав пару акордів) погравав у дворі в компанії, але в училищі була одна хороша впливова людина яка попросила мене зіграти пару пісень їй дуже сподобалося як я співаю сподобався мій голос і вона вирішила "взятися" за мене навчити мене добре грати на гітарі і розвинути мій голос.Я пару разів виступив в училищі без всяких там поїздок в тур просто на святах виступав.Потім я закінчив училище і вирішив створити щось своє в мене з"явилися свої мелодії й тексти Зібрав я хлопців (мені запропонували пару барабанщиківі гітаристів)і почали ми грати. Грали недовго бо не могли визначитись із музичними стилями. багато разів мінявся склад гурту і барабанщики мінялися і бас-гітаристи. Нашому гурту літом виповниться 6 років . Більш стабільний склад гурту виник три роки назад ,коли в нас з"явився бас-гітарист Вася (Василь Борис.Прим. автора), барабанщик Саша Крабик, гітарист Руслан Тумко (після розпаду гурту "Фобія"став другим гітаристом гурту(Примітка автора) ну і я Роджер. Думали довго визначалися зі стилями, і щоб добитися якогось більш-менш хорошого рівня вирішили записати альбом.Записали альбом, вирішили проїхатися в тур, так би мовити з презентацією альбому. І поїхали в Дніпропетровськ. Ну квитків як це часто буває не було і ми думали їхати чи не їхати. Наняли "бусик" і зробили три концерти зразу : в Бориcполі,  Дніпропетровську і сьогодні  у Вас в Решетилівці
  


Дякую за відповідь ,а як виникла назва гурту взагалі?
Роджер Орлов:Спочатку було дуже багато варіантів (довго думали як назвати), а потім вийшла нова комп"ютерна гра "Сталкер"- мені вона дуже подобалась і мені там сподобався один персонаж якого звали Снорк-це людина яка піддавалася мутаціі неодноразово а також дії радіації на його організм і в результаті опинився без мозку,- і от ми такі припанковані веселі хлопці безмозкі (сміється) вирішили назвати групу іменем цього персонажу.


Але, судячи з текстів Ваших пісень, я б не сказав ,що Ви безмозкі, і Ваша пісня "Радиация"дуже має глибокий сенс і як відомо 1986 року пролунав вибух на чорнобильській АЕС, ця пісня мене взяла за душу і була в мене на телефоні . І от мене цікавить чи був хто - небуть з Ваших родичів або знайомих ліквідатором наслідків вибуху на цій атомній електростанції?


Роджер Орлов: Давайте поаплодуємо(всі весело почали аплодувати).Наша перша пісня. Мати моєї дружини сама з Прип"яті, і от коли трапилася ця трагедія їх переселили в Макарівський район (там побудували селище для біженців з чорнобильської зони). Хоча люди говорять, що Прип"ять була б прекрасним містом розквітаючим, якби не ця трагедія.


Руслан Тумко:Одним словом, ми проти людської халатності.


Решта пісень крім пісні"Радиация" у Вас такі позитивні, веселі, романтичні.Скажіть будьласка, хто пише тексти і музику в групі?


Василь Борис: Тексти пише Роджер, а я пишу музику


Роджер Орлов:Ну не завжди . Як все робиться? Спочатку пишемо під прості акорди "скелети" пісень, потім я пишу на ці акорди текст і потім приходимо на репетиції з музикантами нашого гурту і робимо аранжування пісень .Кожен з музикантів нашого гурту вносить своє "я".Коротше кажучи музику пишемо всі гуртом дружно.


Дехто з композиторів вважає, що музику писати набагато легше чим тексти . Я б хотів почути Вашу думку, стосовно цього приводу?


Василь Борис: Я згоден .Музику писати легше. Муза прийшла- придумав мелодію. Даю цю мелодію Роджеру, а він уже на цю мелодію пише текст. Йому тексти писати легше,мені-тяжче.


Які Ваші улюблені гурти повпливали на Вашу творчість ? Які гурти надають Вам натхнення для написання пісень?


Роджер Орлов: Спочатку черпали натхнення від російського року але коли в нашу групу прийшов Вася він сказав:"Хлопці, давайте грати щось більш молодіжне, в стилі американського поп-панку, точніше кажучи, каліфорнійського".Але я спочатку не згодився з ним, бо вважав що наш вплив російського року буде правильним але потім прислухався до думки Васі, і реально зрозумів, що ця музика веселіша і наша молодь буде слухати нас і приходитиме до нас на концерти.


Василь Борис:  Гурти які нам подобаються це і Blink-182, і Offspring, і Green Day,-коротше увесь каліфорнійський поп-панк


Роджер Орлов: Не забудь про Muse,- там теж є що послухати.


Василь Борис: Коротше кажучи, суміш така невеличка.


Тематика Ваших пісень . Про що вони?


Василь Борис:Це веселощі, вечірки, гуляння на всю ніч. 


Роджер Орлов: Веселощі, позитив і ніяких наркотиків.


Як Ваші батьки ставляться до Вашого захоплення рок-музикою?


Василь Борис: Спочатку погано ставилися, а тепер мама говорить :"Ну добре, синку,грай вже"


Роджер Орлов: (сміючись) Особисто мені говорять: Покинь цю всю справу, йди працюй


Василь Борис(сміється до Роджера) : Чувак, тобі вже 45 років, знайди нормальну роботу!


Роджер Орлов: Ні, батьки по любому знають про наші музичні справи. Наприклад, записали альбом мама й тато почули:"Молодець синку," -тобто вони вже похвалили не просто так , тобто вони вже знають, що син робить хороше діло.Спочатку казали, що музика призведе до наркоти і бухла, але це не так.


Василь Борис: Ніяких наркотиків. Випити можемо, але ніяких наркотиків.


Руслан Тумко:( жартує сміючись):За це й вип"єм.


Хлопці з Вами приємно спілкуватись. А як з"являються тексти Ваших пісень?


Роджер Орлов: Знову ж таки повернуся до того, що ми слухаємо і от послухавши улюблений рок-гурт на плеєрі мобільного телефону, коли там,наприклад, іду на роботу можу наклацати текст майбутньої пісні на телефон, ну а потім уже, коли ми з хлопцями на репетиції, разом коректуємо текст.Все залежить від настрою: можна прийти додому з роботи, і зараз весь текст написати, а буває що на написання тексту йде кілька днів.


У Вас дуже хороші позитивні пісні і Ви як люди дуже хороші . Скажіть будь ласка, чи не цікавився Вашою творчістю
 який-небуть лейбл, щоб записати Ваші пісні, підписати з Вами контракт?



Роджер Орлов: Це добре, що ти задав нам це запитання


Василь Борис: Є така студія в Києві називається "New Vave Studio" ,ми там записували свій альбом.


Роджер Орлов:  Ми довго шукали підходящу студію звукозапису.Приїхали на одну студію, але хазяїн цієї студії не знайшов часу для нас. У нього там купа людей писалася, а ми не змогли в короткий термін вкластися, тому що я, наприклад, маю вже свою сім"ю інші музиканти нашої групи хто працює, хто навчається. Своїми пошуками студії звукозапису "вбили" два роки, тобто два роки тупо витратили на запис матеріалу.Знайшли нарешті хорошу людину, яка допомогла зробити якісний запис альбому . За що дуже дякуємо цій людині.Що стосується лейблу, то я не вважаю нас таким супер-пупер-гуртом, щоб нами зацікавився якийсь серйозний лейбл. Тому ми вирішили цей альбом подарувати людям,просто викинути альбом в інтернет щоб вони його слухали.


Василь Борис: Навіщо я буду викидати гроші на диск з музикою, якщо я все це можу послухати в інтернеті.Зараз уже інший час.Лейбли робити невигідно


Руслан Тумко: Навіщо зараз купляти ліцензовані диски, коли є соціальні мережі, типу вконтакті в яких можна музику слухати, люди туди все заливають з компів.Диски лежать на прилавках магазинів, і їх ніхто не купляє. Це якщо на концерті іде презентація альбому, можна попросити в групи напам"ять альбом.


Крім музики у Вас є якісь захоплення в повсякденному житті?


Роджер Орлов: Наш Вася любить футбол.


Василь Борис:Люблю футбол і болію за київське "Динамо". Крім того навчаюся на третьому курсі Київського медичного університету буду дантистом. Дуже люблю свою майбутню професію.


Роджер Орлов :Я працюю на роботі в музичному магазині і дуже люблю свою донечку, якій рік і два місяці. І люблю свою сім"ю. Заради своєї сім"ї -я готовий на все.


Руслан Тумко: А я захоплююсь життям, захоплююся катанням на скейті, роблю татуювання, Люблю веселі компанії, люблю літом посидіти з друзями на природі . Коротше кажучи люблю життя.  

Ну що ж хлопці дякую Вам за прекрасну бесіду було дуже приємно з Вами поспілкуватися . Всього вам найкращого.


Snork: Дякуємо дуже

Ось такі вони- веселі і позитивні хлопці з групи Snork



Бесіду вів Сергій Пуша



Комментариев нет:

Отправить комментарий